UWassistent start samenwerking met Hello 24/7

Hello 24/7, een nieuw merk in de zorgmarkt, gaat een unieke samenwerking aan met UWasssistent. Als alles-in-één-service helpt Hello families door ouderen zo lang mogelijk zelfstandig te laten wonen. Dit doet Hello 24/7 met een frisse regel-het-samen app vol praktische support, ondersteund door betrouwbare dienstverleners zoals UWassistent. Als welkomstcadeau krijgen de eerste 20 deelnemers die de app via deze link downloaden 20% korting op de Hello Care pakketten.

 

Hello 24/7 én UWassistent bundelen innovatie en ervaring

Geregeld worstelen families met de zorg voor hun ouder(s). De ouderen zelf willen hun zelfstandigheid en vrijheid behouden. We worden gemiddeld steeds ouder terwijl er steeds minder plek is in de zorg. Dit heeft als gevolg dat de kinderen geregeld de zorgtaak overnemen. Die taak kan pittig zijn: kinderen hebben vaak een druk leven terwijl ouders niet altijd om de hoek wonen. Deze situatie vraagt om een nieuw soort dienstverlening. Hello 24/7 pakt dit probleem aan. Dat doen ze met één centrale app waar families, vrienden en buren op sociaal en praktisch vlak de zorg samen makkelijker kunnen regelen. De samenwerking tussen UWassistent en Hello combineert de betrouwbare zorg die je gewend bent met het veelzijdige platform van Hello.

 

Langer zelfstandig blijven wonen door handige diensten

Uit het onderzoek van Hello blijkt dat de zorg voor een groot deel bestaat uit praktische zaken. Om families te kunnen ontzorgen sloeg Hello de handen ineen met UWassistent. Zo kun je nu gebruikmaken van de vertrouwde zorg van UWassistent op de regel-het-samen app van Hello. Ook andere dienstverleners zoals maaltijdenservices maken het aanbod compleet.

 

Privacy vriendelijke personenalarmering

Hello 24/7 biedt volop hulp met persoonlijke persoonsalarmering. De slimme, zelflerende meter van Hello in de meterkast monitort het energieverbruik in huis. Wijkt het dagelijkse patroon van een ouder af, dan krijgen de dagelijks betrokkenen in de Hello familie-app een bericht. Wordt de woonsituatie precair, dan biedt Hello de mogelijkheid tot aansluiting op Hello alarmcentrale. Ook via de Hello Buddy alarmknop, wordt direct een signaal uitgezonden naar de betrokkenen in de app. Wordt er niet snel gereageerd, dan wordt er automatisch doorgeschakeld naar de Hello alarmcentrale die 24 uur per dag stand-by staat.

 

Eén app die alles en iedereen verbindt

De Hello familie-app is de basis van een eigen zorgnetwerk. De app biedt een centrale familie-agenda, de mogelijkheid voor boodschappenlijsten en chat en videobellen om makkelijker contact te houden. Zo blijft iedereen betrokken, kunnen onderlinge afspraken eenvoudig worden afgestemd en wordt de zorg eerlijk en makkelijker verdeeld.

 

Probeer de Hello 24/7 app gratis uit

De app van Hello is in heel Nederland gratis te downloaden via de Apple Appstore of Google Playstore. Daarmee heeft elke familie direct toegang tot gratis tools als de familieagenda, beeldbellen, chat, boodschappenlijsten en veel meer.

Wil jij gebruikmaken van het welkomstcadeau? Download dan de gratis Hello 24/7 via deze link. En stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor het ontvangen van de 20% korting de Hello Care pakketten. Voor deze actie zijn 20 kortingsvouchers beschikbaar. Op is op.

Wil je weten of Hello 24/7 bij jou past? Download de gratis app of kijk op Hello247.nl.

Lees Meer
Waardeer dit blogbericht:
0 reacties

Branchevereniging mantelzorg opgericht

Kwaliteitsimpuls voor aanvullende mantelzorg

Aanvullende Mantelzorg Vereniging Nederland is de nieuw opgerichte brancheorganisatie van aanbieders van aanvullende mantelzorg. De organisatie heeft als doel de kwaliteit van de aangeboden betaalde mantelzorg te waarborgen en om als vertegenwoordiger van de branche naar buiten te treden. Op dit moment zijn de vier grootste organisaties, Saar aan Huis, Mantelaar, UWassistent en Senior Service, verenigd in de AMVN. Naar verwachting sluiten meerdere bedrijven zich komende tijd aan.

Mantelzorgorganisaties die lid zijn van AMVN moeten voldoen aan een aantal strenge kwaliteitseisen over hun eigen bedrijfsvoering maar ook over het aannamebeleid en de screening van hun verzorgers. De AMVN geldt als een kwaliteitskeurmerk waardoor ouderen die aanvullende mantelzorg krijgen, weten dat hun hulp betrouwbaar is.

Bestuurslid Sabine Blom van Assendelft van Saar aan Huis: 'Er zijn verschillende redenen om een brancheorganisatie op te richten: het gaat in de eerste plaats om de betrouwbaarheid en professionaliteit van de zorgverleners te garanderen die bij de kwetsbare ouderen thuiskomen. Daarnaast willen we als één organisatie overleggen met de overheid over de steeds veranderende wet- en regelgeving waar we aan moeten voldoen. Bovendien vinden we het belangrijk dat er goed en duidelijk beleid wordt gecommuniceerd over de wijze waarop we in onze maatschappij zorgen voor ouderen. Ouderen moeten langer thuis blijven wonen, maar dan moeten we ze daarbij wel ondersteunen. De leden van AMVN hebben veel kennis over die ondersteuning en als branchevereniging willen we graag onze kennis en ervaring delen met de buitenwereld. Het is fijn om te merken dat ook het ministerie van VWS en MantelzorgNL het belang inzien van een brancheorganisatie voor onze dienstverlening.’

Een van de eerste aandachtspunten van AMVN is de fiscale complexiteit rond het persoonsgebonden budget (PGB). AMVN wil de aanvullende mantelzorg betaalbaar en transparant houden. Ouderen kunnen de aanvullende mantelzorg betalen vanuit hun PGB maar dat wordt ze door de overheid niet makkelijk gemaakt. Zo mogen bemiddelingskosten sinds 2016 niet meer uit het PGB worden gefinancierd. AMVN hoopt dat er snel een werkbare oplossing voor ouderen komt.

AMVN zal ook gaan overleggen met de zorgverzekeraars om deze vorm van mantelzorg te vergoeden via de aanvullende verzekering. Dit wordt inmiddels door een paar zorgverzekeraars gedaan, zoals Zilveren Kruis en VGZ.

De vraag naar mantelzorg is de afgelopen jaren sterk gestegen door het toenemende aantal ouderen dat thuis woont. Daarmee nam ook het aantal overbelaste mantelzorgers uit familie en vriendenkring toe. Om die te ontlasten en ouderen plezierig thuis te kunnen laten wonen is in Nederland een aantal bedrijven ontstaan die professionele, betaalde mantelzorg levert.

Lees Meer
Waardeer dit blogbericht:
0 reacties

Ella van der Linden: in de regio Gorinchem / Tiel / Altena / Bommelerwaard een nieuwe vestiging!

 

UWassistent mag weer een nieuwe franchisenemer verwelkomen! Deze keer is het Ella van der Linden, zij start vanaf februari als contactpersoon in de regio Gorinchem / Tiel / Altena / Bommelerwaard. Vandaag stellen we haar aan u voor.

Ella stelt zich voor

Ella woont samen met haar gezin in het mooie plaatsje Woudrichem, gelegen in Altena. Ella houdt wel van een 'stukje gezelligheid' en ze wandelt veel. Momenteel werkt ze nog parttime bij een financiële instelling als adviseur. Ella was al een paar jaar zoekende wat ze graag wilde doen toen UWassistent op haar pad kwam. Een mooie stap voor haar!

 

Haar werk bij UWassistent

Ella is een echt mensenmens. Ze zet zich graag in voor de kwetsbare medemens die wel wat hulp kan gebruiken. Ella is van het zorgen en het ontzorgen. Inmiddels heeft ze haar eerste match al kunnen maken en geniet ze er echt van om wat kunnen beteken voor een ander. Ze hoopt dan ook snel steeds meer (potentiële) klanten en dienstverleners te kunnen helpen in de regio Gorinchem / Tiel / Altena / Bommelerwaard. 

Ella’s boodschap voor (potentiële) klanten van UWassistent: ‘Aandacht is het mooiste geschenk wat je iemand kunt geven!.’

Bent u woonachtig in regio Gorinchem / Tiel / Altena / Bommelerwaard en heeft u interesse in de diensten van UWassistent? Neem dan vooral contact op met Ella, zij helpt u graag!

 

Vrijblijvende kennismaking

Lees Meer
Waardeer dit blogbericht:
0 reacties

Nieuwe vestiging in de regio Zuid Limburg! Welkom Joan Pröpper!

UWassistent verwelkomt weer een nieuwe franchisenemer! Deze keer is het Joan Pröpper en zij start vanaf februari als contactpersoon in de regio Zuid Limburg. Vandaag stellen we haar aan u voor. 

Over Joan

Joan woont in Cadier en Keer samen met haar echtgenoot Tym en kinderen Evi en Hugo. In haar vrije tijd vindt ze het leuk om te wielrennen en ook skiet ze graag. Na het afronden van har studie aan de nationale hogeschool voor Toerisme & Verkeer is Joan aan de slag gegaan als officemanager en managementassistent bij verschillende organisaties. Ook is ze bedrijfsleidster geweest. Allemaal functies waarbij ze veel contact had met mensen, goed moest plannen en veel moest organiseren. Dat komt goed van pas voor haar werk bij UWassistent!

Over haar werk bij UWassistent

De verscheidenheid van het werk in combinatie met de persoonlijke contacten is wat Joan leuk vindt aan het werk binnen UWassistent. Ze wil mensen graag (verder) helpen. Ze 'ontzorgt' graag en contact met mensen vindt ze heerlijk. Haar doel is dan ook om ervoor te zorgen dat ouderen zo lang mogelijk (verantwoord) thuis kunnen blijven wonen, maar wel op een manier die bij hen past. Joan is een warm en vrolijk persoon die goed kan luisteren en observeren.  Ze kan de juist vertaalslag maken naar wat er nodig is. 

Wat Joan (potentiële) klanten van UWassistent mee wil geven: ‘Carpe diem!.’

Bent u woonachtig in regio Zuid Limburg en heeft u interesse in de diensten van UWassistent? Neem dan vooral contact op met Joan, zij helpt u graag!

 

Vrijblijvende kennismaking

Lees Meer
Waardeer dit blogbericht:
0 reacties

Lilian Bos: nieuwe vestiging in de regio 't Gooi!

 

UWassistent mag weer een nieuwe franchisenemer verwelkomen! Deze keer is het Lilian Bos en zij start vanaf februari als contactpersoon in de regio 't Gooi. Vandaag stelt ze zich aan u voor.

Lilian stelt zich voor

Lilian woont samen met haar zoon, kat Tom en hond Max in Huizen. In haar vrije tijd wandelt ze dan ook heel wat af samen met hond Max. Ook is Lilian creatief, zo tekent en schildert ze graag in haar vrije tijd. Na het afronden van de kunstacademie is Lilian gestart met een eigen ontwerpbureau voor interieurs. In dit werk is ze altijd bezig geweest met het vergroten van het woonplezier door het aanpassen van ruimtes. Hierbij zijn de wensen van de bewoners altijd maatgevend. Daarom was de overstap naar UWassistent de juiste en logische keuze.

Over haar werk bij UWassistent

Het spreekt Lilian aan dat UWassistent een sociaal en maatschappelijk doel heeft en daar wil zij graag haar bijdrage aan leveren. Ze is een enthousiaste en vriendelijke doener en gaat graag het gesprek aan over de dagelijkse bezigheden en mogelijkheden. Ze denkt in oplossingen. Zo geeft Lilian aan: 'Hindernissen in het leven zijn er om te overwinnen. Daar span ik mij graag voor in.' Lilian krijgt er energie van als ze oplossingen kan aandragen. Het spreekt haar dan ook enorm aan dat UWassistent werkt met mensen uit de regio en zij als contactpersoon het aanspreekpunt is. Door de persoonlijke aanpak en korte lijnen is het aanvragen van hulp laagdrempelig.  

Lilian’s boodschap voor (potentiële) klanten van UWassistent: ‘Geen vraag is te gek. Ik zal altijd mijn uiterste best doen om een antwoord te vinden.’

 

Bent u woonachtig in regio 't Gooi en heeft u interesse in de diensten van UWassistent? Neem dan vooral contact op met Lilian, zij helpt u graag!

 

Vrijblijvende kennismaking

 

Lees Meer
Waardeer dit blogbericht:
0 reacties