Persbericht: UWassistent groeit verder met steun van Monuta

De dienstenaanbieder UWassistent uit Breda gaat een strategische samenwerking met Monuta aan. Het bedrijf biedt dienstverlening aan huis voor particulieren, zoals hulp in het huishouden, hulp bij tuinonderhoud, gezelschap of samen boodschappen doen. Er is veel mogelijk, afhankelijk van de wensen van de klant.

Om verder te kunnen groeien, is UWassistent een samenwerking met Monuta gestart. UWassistent en Monuta bundelen de krachten om samen meer ouderen te bereiken. Monuta is de samenwerking aangegaan vanuit een nieuw bedrijfsonderdeel; Monuta Ontzorgt. Hiermee richt Monuta zich op het ondersteunen van ouderen en mantelzorgers om mensen langer zelfstandig thuis te laten wonen.

UWassistent werkt met lokale persoonlijke assistenten, waardoor persoonlijke service op lokaal niveau wordt aangeboden. Op www.uwassistent.nl kan een kennismakingsafspraak gemaakt worden. Tijdens dit gesprek wordt de dienstverlening afgestemd op de wensen van de klant. Maatwerk met persoonlijke aandacht!

Quote Joost UWassistent:

“Monuta Ontzorgt is een mooi initiatief waar we met UWassistent graag een bijdrage aan leveren. We hebben veel vertrouwen in deze samenwerking door ons gezamenlijke doel: ouderen ondersteunen om langer thuis te kunnen wonen. We gaan elkaar versterken en streven naar groei!”

Quote Sandra Koopman:

“De diensten die UWassistent aanbiedt, helpen mensen om langer zelfstandig en prettig thuis te wonen; een doel dat we met Monuta Ontzorgt willen ondersteunen. Daarom zijn we de samenwerking met UWassistent aangegaan.”

Einde persbericht

Meer informatie over UWassistent is te vinden op www.uwassistent.nl. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met UWassistent.

Samenwerking Monuta UWassistent

Waardeer dit blogbericht: