Veelgestelde vragen

    Hoe werkt UWassistent?

    U vult het contactformulier in. Wij nemen contact met u op om de mogelijkheden te bespreken en eventueel een afspraak met u te maken. U kunt dan tijdens een vrijblijvend gesprek bij u thuis uw wensen bespreken. U kunt ook direct de dienst aanvragen waar u interesse in heeft.

    Wat is vrijblijvend contact?

    Vrijblijvend contact kunt u zien als een eerste kennismaking met UWassistent. Wij nemen contact met u op om uw wensen en onze mogelijkheden te bespreken. Vervolgens kan er een vrijblijvende afspraak gemaakt worden, waarbij een persoonlijke assistent bij u thuis langskomt.
    Tijdens dit gesprek kunt u al uw vragen stellen en informeren naar onze diensten, zonder dat u iets hoeft te betalen. U hoeft ook geen diensten van ons af te nemen. Vrijblijvend betekent bij UWassistent dat u kosteloos en zonder verplichtingen met ons kan kennismaken.

    Welke diensten biedt UWassistent aan?

    UWassistent ondersteunt u graag bij het inrichten van uw woon- en leefomgeving naar uw wensen, zodat u prettig kunt wonen en leven. Dit kan bijvoorbeeld door het huishouden te organiseren en te zorgen dat u zich onderweg en thuis veilig voelt. UWassistent maakt het u graag gemakkelijk door het regelen van bijvoorbeeld huishoudelijk hulp, tuinhulp, of begeleiding naar een afspraak. Meer informatie vindt u op de pagina Diensten.

    Wat betaal ik voor een dienst?

    UWassistent is gespecialiseerd in dienstverlening op maat tegen gunstige tarieven. Wij werken met diverse lokale en landelijke partners samen om u optimaal van dienst te kunnen zijn.
    U vindt het overzicht met de tarieven op de tarievenpagina. In het overzicht vindt u het uurtarief per dienst. Wij hanteren geen inschrijf- en bemiddelingskosten. U betaalt alleen het uurtarief zoals in het overzicht staat weergegeven.

    Zijn er mogelijkheden om vanuit een PGB de diensten te betalen?

    Ja, dit is zeker mogelijk. De diensten huishoudelijke hulp en gezelschap kunnen uit een PGB betaald worden.

    Wat als de dienst niet bevalt en ik wil stoppen?

    Mocht de dienstverlener niet bevallen, dan kunt u contact opnemen met uw assistent. Zij kan dan voor u op zoek naar een nieuwe dienstverlener of u kunt stoppen met de dienstverlening.

    Hoe werkt het wanneer de dienstverlener stopt?

    U kunt dan contact opnemen met uw assistent. In principe geldt er altijd een maand opzegtermijn. Uw assistent kan voor een nieuwe dienstverlener zorgen.

    Betaal ik mijn assistent voor elke vraag?

    Dit ligt aan de vraag. Wilt u wekelijks of maandelijks hulp van uw assistent, dan wordt er vaak een offerte opgesteld.

    Wat kost een vrijblijvend gesprek en wat krijg ik daarvoor?

    Wij nemen vrijblijvend telefonisch contact met u op om uw wensen te bespreken. Daarna kunnen wij voor u een kennismakingsgesprek plannen met een persoonlijke assistent van UWassistent.
    U betaalt niets voor een kennismakingsgesprek. In het kennismakingsgesprek vertelt de assistent wat UWassistent voor u kan organiseren.

    Mag je als klant ook een eigen dienstverlener aandragen?

    Ja dat is zeker mogelijk. U weet dan ook zeker dat de dienstverleners ‘wit’ werken. Daarnaast zijn de huishoudelijke hulpen extra verzekerd en worden de dienstverleners betaald bij ziekte.

    Staat uw vraag er niet bij?

© 2013-2017 UWassistent B.V. Algemene voorwaarden Privacy